wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku !!

Witajcie,
dzisiejszy dzień - ostatnie kilka godzin 2013 roku. Za parę chwil zmieni się data, moment w kalendarzu tak ważny i symboliczny. Powitamy nowy rok, a stary przejdzie do historii. Jaki był dla mnie ten 2013 ?
Nie był to dla mnie dobry rok. Wydarzyło się w nim tak wiele przykrych i nieprzyjemnych rzeczy, że bardzo się cieszę, że już odchodzi. Choć nie przywiązuję jakoś szczególnie uwagi do dat, to rok 2013 zapisze się na pewno w mojej pamięci, niestety niezbyt sympatycznie. Wypadek w pracy i ponad miesięczna rehabilitacja, odejście 2 bardzo bliskich mi osób, problemy zdrowotne i w pracy...  cieszę się, że 2013 odchodzi na dobre.

Kochani,

Bawcie się dobrze do białego rana i niech ten Nowy Rok będzie stokroć lepszy od odchodzącego, Niech wasze marzenia spełnią się, zdrowie niech dopisuje, a wszystkie dobre chwile niech trwają w nieskończoność...

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !

3 komentarze:

  1. Dla wielu osób 2013 nie był najlepszy - ja również się pod tym podpisuję...Ale miejmy nadzieję,że 2014 przyniesie Nam więcej DOBREGO,niż ZŁEGO - wszystkiego DOBREGO Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oby ten rok był lepszy!
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD - zapraszam :)
    Pozdrawiam - Mendziorka

    OdpowiedzUsuń